Hello from the blond side

08:45:00

Blond. White blond. Silver..platinum..baby blond. Ko berem nazive si včasih zaželim da bi bila moški. Res, če jih vprašaš za barvo bi ti kar povedali: ja,blond je.  Kako izgleda izbira barve za lase za me:  - pridem pred polico in si vzamem čas in..stajim.. No,to traja.. gledam vse odtenke,slike,nasmejane obraze po kutijah in vzamem tisto enako kot prej.  Okej,če pa ste blondinke, me zanima kako obdržate tisto zaželeno barvo,predvsem da ne bo res yellow odtenek  ali kaj takšnega. Na voljo so nekateri: 


                                                       Silber-glanz šampon by Balea

                                          






Kupila sem ga v dm-u,  ker sem vizualen tip, in mi  je bila všeč tale silver blond slikica.  Brez silikonov in za sijoče lase, brez rumenih madežev. Sanjsko.  Ko sem ga začela uporabljati sem bila precej vesela,ampak ni se iskazal tako dobro.Ko sam prvič posušila lase,še vedno so bili tisti yellow madeži. Deloval mi je preveč površinsko ampak sem nadaljevala z uporabo. Vedno pozabim da ne pričakujem prvič wow efekt,in tako enkrat tedensko uporabljam tisti šampon,za ostale dneve  si izbiram nekaj manj štetnega,ker sem prepričana da vsi izdelki ki so za blondinke vsebujejo preveč kemijskih snovi.



                                                Syoss color refresher

                                        
Spet hitra odločitev. Ogledujem barve in vidim something new na polici,seveda syoss-ov color refresher. Ko sem prišla domov sem si podrobneje ogledala embalažo,to je pena ki si jo naneseš na mokre lase,počakaš in ispereš (seveda so navodila napisana na njem). Meni ni deloval kot sem pričakovala. Pozneje sem si ogledala recenzije na forumih in nisem bila edina ki ji  ni uspelo. Ni mi žal da sem ga kupila,temveč da nima drugih izdelkov ki bi delovali tako. Res bi bilo lepo,naneseš peno in gleej silver head,osedela.


                                       Pena za silberblond (srebrno-plave) lase

                                                
Kupljena v dm-u,Nemčija. Ne vem če jo lahko najdete v slo.dmu,ampak deluje.  Ko si zmanjšaš pričakovanja je lažje,in nenadoma dobiš pozitiven odgovor za svojo glavo. Najboljši primer je,veste zjutraj ko je takšna svetloba zunaj,in ko se pogledaš v ogledalo vidiš najmanjše podrobnosti (včasih me baci v nekakšen bad mood) in takrat sem srečna ker sem blondinka,in je pena odradila dobro delo.

To so nekatere od mojih izkušnji vendar jih je veliko več. Srčno upam da sem kaj pomagala,seveda lahko vprašate kajkoli kadarkoli,veselilo bi me če bi pomagala. Biti blond je seveda lepo,in lahko če si vzameš čas in dovoliš potrebno nego po barvanju. Lahko so naravne home-made maske,ampak o tem drugič.

Kakšna je vaša barva las? Si barvate lase pri frizerju ali doma? 
   

You Might Also Like

0 komentarji

Like us on Facebook