MMS: Manicure inspired by fashion

09:29:00

Ćao svima.

Evo nedjelja je, dan usklađenih manikura. Budući da iz naslova vidite da se radi o manikuri za čiju inspiriaciju je trebala da posluži moda, izbor je individualan. Svako će to da razumije na svoj način, neko kao ja će da uzme komad odjeće i da uradi manikuru po tome. Kako izgleda i o čemu se radi, na slici ispod:


Znači otvorim ja ormar i tako stajim pred njim nekoliko minuta, gledam u silnu odjeću i vidim košuljicu na trešnjice i eto ti inspiracije. Nisam neko ko svake sezone obavezno mora da izmjeni svu odjeću ili da bacam nešto jer se kao ne nosi. Imam svoj neki stil oblačenja i meni je to dovoljno. Jedino što sam dodala je boja trešnjica, kao ljeto je pa neka ne budu crne.


Da, i to je na košuljici. Mala porukica koja mi izgleda izuzetno slatko.



Naime, iza mene je jedan težak morski izgoreli vikend. Šta dobiješ kad sabereš blijedu kožu i cijelodnevno sunce? Naravno, opekotine i to kakve. Fino je meni mama uvijek govorila, nemoj se tako sunčat, hajde u hlad, pokrij se po glavi. I onda ti se desi da smatraš da si odrastao dovoljno i da sam najbolje znaš i eto šta dobiješ. Tako mi i treba. Zato sad nit' sjedim nit' ležim, koža gori uprkos svim onim zaštitama i faktorima. Zato se nemojte ljutiti ako nešto ne štima s manikurom ili pisanjem, stvarno pokušavam zadnjim atomima snage da otkucam post i da se zamotam u hladnu plahtu.


Ako želite ovakvu manikuru, potrebni su vam crni, bijeli i neki tamno-crvenkasti lak. Možda moja košuljica posluži još nekome kao ideja, jer je baš ljetna a trešnjice su mmmmm.


Toliko od mene, ja sada bježim. Vi mi ostajte zdravo, nemojte puno boraviti na jakom suncu, ili budite tvrdoglavi kao ja pa ispaštajte kasnije.

Obzirom na okolnosti pod kojima je rađena, nadam se da vam se bar malo dopada moja današnja manikura. Lijep i sunčan pozdrav.
M.I.

I naravno linkovi ostalih blogo-kolegica sa svojim manikurama:

You Might Also Like

6 komentarji

Like us on Facebook