Matching manicures S.- Inspired by Colour

15:55:00

Pozdrav raja, evo mene opet.
Pomalo sam tužna jer nisam imala vremena da pišem zadnjih nekoliko dana,ali šta mogu. Kao što možete vidjeti iz naslova, riječ je o inspired by colour. Znači boju da izaberem. I ni to ne znam. Ja nisam osoba koja se može ili zna ograničiti na jednu samo stvar. Ako me pitate koji mi je omiljeni kolač, mogu ja reći taj neki..i ovaj i onaj i onaj i tako u nedogled. Ista stvar sa pjesmama, filmovima, odjećom, bojama i ostalom. Trenutak samo, da stavim sliku ako se nekome ne čita ovo da bar u sliku gleda :D


Eh da nastavim. Znači fora je u tome što ja svaki put moram da objasnim zašto sam nešto ovako ili onako uradila,pa tako je i sa ovom manikurom. Sad ću sve fino da vam objasnim. Prvo ovaj lak (sa ostalim stvarima) je prešao dobrih 1450km do jedne male kućice na jednom brdu, zatim se prebacio u neke druge kofere pa opet putovao nekih 550km. Tu je našao svoj dom. U kutiji sa mojim ostalim lakovima. To je bio jedan od poklona moje sestre. Zato sam se odlučila za baš ovaj (od ostalih boja koje su bile), krvavo crveni lak za današnju manikuru. Opet slike. A taman se zakucala.


Od ostalih lakova sam koristila:


Naime, jedan od razloga što me nije bilo online i na blogu je što mi je bio rođendan nedavno. I šta drugo da kažem, lijepo vrijeme mora da se iskoristi nekako.


I tako pošto sam izabrala boju, dodala sam i neke nazovimo ih cvjetiće, mada me više podsjećaju na pšenicu i to sa kinder country čokoladice. Ali ne smetaju mi, nimalo.



Eto to je bio razlog zašto baš crvena boja. Moja S. volim je najviše na svijetu. (Znam da čitaš :)

"A sister is a little bit of  childhood that can never be lost ."

Toliko od mene za danas. Da li vam se sviđa moja manikura?

I naravski pogledajte radove ostalih blokerki:



You Might Also Like

6 komentarji

Like us on Facebook