MMS: Inspired by a book

02:37:00

"Čitatelj proživi na hiljade života prije nego umre. Onaj koji ne čita proživi samo jedan.."

Pozdravljeni dragi moji u ovom pretoplom sučanom danu. Današnja tema usklađenih manikura naravno poznata iz naslova. Strašno volim da čitam i nema te spravice koja bi mogla da izbroji sve te pročitane  knjige. Pokloniti nekome knjigu je subjektivna stvar. Iskreno bi se radovala takvom poklonu,ali u isto vrijeme bi me brinulo da li sam je već čitala i kakav utisak je ostavila na mene. Opet, dobre knjige su kao i dobri filmovi, iako znam kakav je kraj, svejedno bi ih opet čitala/gledala.

Uvod sam napisala iz razloga što mi je bilo zaistaa teško da se odlučim. Mojo konačnu odluku je olakšala već odabrana bazna boja, tako da mi je preostalo smisliti tematiku na tu boju. Ako nekoga zanima, post može pogledati ovdje.

Kako je konačni rezultat izašao:


Ako niste sigurni koja knjiga je u pitanju, onda ću da vam olakšam. Riječ je o knjizi "Lovac na zmajeve" Khaleda Hosseinija. Ko je pročitao knjigu razumjeće, a ko nije, neka pročita. Imam osjećaj da nema tog mišljenja koje bi moglo da objasni knjigu u par rečenica, a da je pri tome ne umanji. Nema tog izraza za bezuvjetnu ljubav, za kajanje i za oprost.

Zbog toga su kod mene danas zmajevi.

Ako ste kliknuli na spomenuti post gore, vidjeli ste današnju bazu manikure. Ako niste kliknite sad. :D Evo kako je izgledalo poslije toga:



U nastavku samo još slika današnje manikure:


"Bojim se. Puste te da budeš ovako sretan samo kad se spremaju da ti uzmu nešto."


"Djeca nisu bojanke. Ne možeš da ih ispuniš svojm omiljenim bojama. "


"Kad se crta podvuče, ja sam bio Paštun,on Hazar, ja sunit a on šiit, i to nikada i ništa neće promijeniti. Ništa. A ipak, bili smo djeca koja su zajedno naučila da puze i nikakva historija, narodnost, društvo niti religija to neće promijeniti."


Toliko od mene za danas,nadam se da vam se dopada. Da li ste već čitali ovu knjigu? Na dnu posta naravno ostale manikure inspirisane knjigom dragih blogo-kolegica. Čuvajte mi se.
M.I.

"A kada lovac na zmajeve uzme zmaja u ruke, niko ne smije da mu ga uzme. To nije bilo pravilo. To je bio običaj."


You Might Also Like

6 komentarji

  1. Lep manikir. Knjigu nisam čitala, nešto mi istočnjački autori ne leže, ali moja majka se knjigom oduševila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno.. pa naravno, stvar ličnog izbora :) neka svako čita ono što voli :D

      Izbriši
  2. Zanimljiv i originalan manikir. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam čitala ovu knjigu, ali mi je manikura jako lijepa. :) A ovaj Manhattan je raj za oči. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej hvala ti.. da, a i postojanost mu je dobra ili je do svih top coatova, uglavnom sam zadovoljna :D

      Izbriši

Like us on Facebook