Moja najdugotrajnija manikura. I My longest manicure ever.

14:04:00

Lijep pozdrav svima, evo mene. Ako se neko sjeća,u nekom od prethodnih postova sam napisala kako imam odličnu manikuru koja može dugo da potraje na noktićima i veoma je jednostavna. Sve što vam je potrebno je bazni lak, odabrani lak sa šljokicama i nadlak.

Hello everyone, here I am. If anyone remembers, in one of mine previuos post I wrote that I've found excellent longlasting manicure. It's pretty simple to do. All you need is a base polish, one sparkly(glitter) polish and top coat.


Ova manikura mi je idealna za sve osobe koje imaju puno obaveza,kada lakiranje nije u prvom planu,a ipak žele "nešto više" na svojim noktima. Meni je poslužila odlično na odmoru, jer nisam morala da brinem da li je negdje otpalo laka, budući da ruke u ljetnim časovima mnogo kvasim.

This manicure is perfect for all those people who want "something more" on nails, but they don't have much time to do it. I had it on my nails on a holiday, but I did'n worry about it at all, even if my hands were in the water.


Kao što možete vidjeti na slikama, koristila sam essence-ov effect nail polish 18 that's my pop cake! Nakon što ste nanijeli bazu na nokte, uzmite spužvicu i lagano utapkavajte sloj po sloj laka. Budući da je kod mene nov lak, u početku je bio veoma rijedak, pa je nanošenje bilo malo teže, dok je sada znatno gušći pa je time i nanošenje lakše. Ja sam veću količinu nanijela pri krajevima noktiju, jer mi se tako više dopada. Kada ste nanijeli slojeva koliko ste htjeli i sačekali da se posuši, onda slijedi top coat i to je sve.

As you can see on photos, I used essence's effect nail polish 18 that's my pop cake! After you put a base coat on your nails, then take a sponge and use it with your glitter nail polish. You can put some more on the endings of your nails, as you wish. After that just use top coat and you're done. 


U slučaju da vam je dosadio isti lak na noktima danima, onda možete dodati neke linije ili šare i kao da imate novu manikuru. Iskreno, lak je ostao hrabro i borbeno na noktima preko 20 dana i to je prvi slučaj,bar kod mene, da može da se održi tako dugo.
 
You can also add some stripes, just in case you're bored with it. Honestly, this manicure was on my nails for over 20 days and I was so impressed that I decided to write it all to you.


Čak i nakon tih 20ak dana, lak nije spao ili se ogulio. Ne, ja sam pokušavala na sve moguće načine, sa običnim i uljnim acetonima, sa folijom da skinem, ali je ovo najdalje što je moglo doći. (Nokat na srednjem prstu mi je pukao, pa sam jednostavno "odlijepila" lak ) Posljedica je bilo rezanje noktiju na istu dužinu, i evo me sada čekam da ponovo narastu,bar za usklađene manikure u septembru.

Even after those 20+ days, my polish still proudly stood on my nails. I've tried to remove it on so many ways, and on the photo you see the best result. On the end I cut my nails, because the middle one broke. Now I'm waiting them to grow up more, because we have matching manicures again on september.

Da li vam se dopada kako izgleda? Volite li što dugotrajnije manikure ili vam brzo dosade?
Do you like how it looks? Do you prefer longasting manicures or you get bored by them?Hvala na čitanju
Thanks for reading..
M.I.

You Might Also Like

0 komentarji

Like us on Facebook