MMS: Inspired by Supernatural

19:22:00

Helou raja.
Danas nije nedjelja ali nema veze. Glavna stvar: manikura je tu. Znači trudila sam se i tražila kakvu inspiraciju za ovu manikuru, i gle ti čuda taman ja odustanem, ajde rekoh više sreće sljedeći put, kada inspiracija dođe meni na fejsbuku. Nakon što sam pregledala video, evo odlučila sam da pokušam i dočaram današnju manikuru. Sama po sebi nije nešto posebno. Iskreno govoreći, radila sam i ljepše manikure, ali šta je tu je.


Nisam si odgrizla dio ruke, malo olovki za usne čuda čine. Iskreno, bilo je malo čudno slikati ovako sopstvenu ruku. Manikir sam odradila iz razloga što volim raditi usklađene manikure, jer je zaista zanimljiv raznolik način interpretacija.


Nadam se da ste shvatili poentu, vi koji ovo čitate. Neću duljiti sa tekstom, iako stvarno volim da pišem.
Na linku ispod se nalaze radovi blogo-kolegica, pa pogledajte. Da li vam se dopada manikura i izvedba?
Čuvajte se.
M.I.




You Might Also Like

2 komentarji

  1. Može li pomoć prijatelja za nas sporije/nevešte u čitanju misli? Šta ti je bila inspiracija? Izgleda zanimljivo, ali nemam pojma šta predstavlja.

    OdgovoriIzbriši
  2. manikura je odlična iako nisam sigurna šta bi mogla biti :)

    OdgovoriIzbriši

Like us on Facebook