MMS: Honor nails you love

11:29:00

Helou raja.
Nedjelja nije, logično. Šta ima, kako ste mi?
Ajme meni kako bijedan uvod. Bolje da ništa nisam napisala. Došlo je do malog nesporazuma prije, ja uradila neku geometric manikuru inspirisana ruskom blogerkom, pa tek onda vidjela da treba da bude neka manikura od 31DC. Inače zato sad pišem. Malo sam pregledala po slikama tamo na stranici i nasla manikuru koju želim. Radi se o nedavnoj Inspired by artwork manikuri, samo što sam ovaj put radila manikir sa bloga Cajkine kandže i sve njihove boje. Sad kad ste kliknuli na link,znate o čemu govorim.

Sad, kako je to kod mene na kraju ispalo:


Trudila sam se da ne bude u potpunosti isto, ali da ,kada neko ko prati usklađene manikure pogleda na sliku, može da prepozna o čemu je riječ.



Na vama je sada da napišete kako vam se čini? Da li je opravdala naziv i tako to?
Pogledajte radove i ostalih blogo-kolegica na dnu posta i do tipkanja narode.
M.I.



You Might Also Like

3 komentarji

Like us on Facebook